मेरा गन्तव्यहीन यात्राहरु

यतिका बर्ष बितिसकेछन मेरा कुनै लक्ष्य बिनानै । अब जीउनु पनि कति नै छ र बाँकि यस धर्तीमा ? अनि के नै पो गर्न सक्छु र मेरा बाँकि जिन्दगीमा? फगत जीउनु सिवाए । लक्ष्यहरु प्राप्तिको लागि जीन्दगीका दौरानमा अनेकौ हण्डर पनि खाइयो, तर अपसोच! गन्तब्यमा नपुग्दै मेरा ती सबै लक्ष्यहरु बीचबाटोमै चकनाचुर हुन्थे । हेरौं, यी मेरा बाँकि जीन्दगीमा लक्ष्य प्राप्ति हुनेछ या छैन? तरपनि गन्तव्यहीन यात्रामा लक्ष्य प्राप्तिको लागि मेरो हर प्रयास रहनेछ.....रहिरहनेछ

मेरा भावना...

Follow Me on Twitter

धन कमाउने ठूलो सपना देख्दै छु म विदेशमा
थाकेको यो ढाड घाममा सेक्दै छु म विदेशमा

उहाँ छँदा नाम्लो पनि नछोएका हातहरूले
सकी नसकी भारीहरू थेग्दै छु म विदेशमा

सक्दिनँ म हिँड्न पनि दुखिएका पैतालाले
ऐया ! आमा भन्दै भुइँ टेक्दै छु म विदेशमा

आउनुहोस !



निमन्त्रणा !     निमन्त्रणा !!   निमन्त्रणा!!


          कृष्ण के श्रेष्ठ"काल्स" द्वारा सिर्जित अनाममण्डलीबाट प्रकासित गजलसंग्रह 
"धन कमाउने सपना"को विमोचन कार्यक्रममा सम्पूर्ण साहित्यप्रेमी साथीहरु, फेसबुकका साथीहरु, ब्लगका साथीहरु , दोलखाका सम्पूर्ण साथीहरुलाई लगायत मलाई कृष्ण के श्रेष्ठ"काल्स" भनेर चिन्नुहुने सम्पूर्णलाई उपस्थितिको लागि हार्दिक आमन्त्रण गर्दछु ।


मिति:२०६७ फाल्गुन २८ शनिबार 
स्थान : पद्म कन्या क्याम्पस (डेनिस हल)
समय : दिनको २:३० बजे 


अन्य बिस्तृत जानकारीको लागि:
कृष्ण के श्रेष्ठ"काल्स"(फोन नं ९८४९४८७९९९)
घनेन्द्र ओझा(फोन नं ९८४१४३३१२८) सम्म


3 comments:

  1. N K M said...
     

    All the best!!

  2. Anonymous said...
     

    all the best, tara kina PK campus ma ni ???

  3. Krishna K Shrestha"kals" said...
     

    anam mandali deside to do on pk campus due to not got place on balmiki campus on 28 falgun....

Post a Comment



 

यहाँ बाट बाड्नुहोस

We have to develope Dolakha and Dolakha culture